Доставка у магазині Braun

Доставка по Україні здійснюється протягом 1-5 днів логістичною компанією «Нова Пошта».
 

Доставка у відділення Нової пошти:

  • - Якщо сума замовлення перевищує 999 грн, доставку та повернення післяплати оплачує наш магазин.
  • - Якщо сума замовлення менше 999 грн, частина витрат за доставку та повернення післяплати бере на себе клієнт у розмірі 50 грн.

Адресна доставка кур'єрами Нової пошти:

  • - Адресна доставка по Україні здійснюється лише при оплаті товару на розрахунковий рахунок компанії. Всю інформацію про оплату на р/р можна знайти у розділі «Оплата» на нашому сайті.
  • - При адресній доставці додаткова знижка 2% не діє. 

Адресна експрес-доставка нашими кур'єрами по Києву:
  • - Якщо товар коштує менше 5000 грн., вартість доставки 250 грн.
  • - Якщо вартість товару перевищує 5000 грн., доставка безкоштовна.
  • - Доставка здійснюється по Києву у проміжку 2-4 години, у робочий час з 11-00 до 18-00(або на конкретну годину по узгодженню з менеджером).
  • - Адресна доставка по Києву здійснюється лише при повній оплаті на розрахунковий рахунок компанії.
  • - Доставка можлива тільки після узгодження з менеджерами Call-центру.
  • - При адресній доставці додаткова знижка 2% не діє. 
 


Питання та відповіді:

Безкоштовна доставка при замовленні товару від 999 грн.

  • - Клієнт у відділенні оплачує лише вартість товару, і більше нічого! Повернення післяплати та доставку оплачує наша компанія.

Платна доставка при замовленні товару до 999 грн.

  • - Клієнт у відділенні оплачує вартість товару + 50 грн., і більше нічого! Всі інші витрати за доставку та повернення коштів бере на себе наша організація.

Коли ви зможете забрати товар у відділенні після оформлення замовлення.

  • - Ми зацікавлені в тому, щоб здійснити доставку товару клієнту якомога раніше, тому буде зроблено все, щоб посилка потрапила до відділення за першої ж нагоди. Після підтвердження менеджером замовлення, передача товару зі складу кур'єру Нової пошти відбувається того ж дня, або наступного, якщо замовлення оформляється у другій половині дня.

Надійшов номер ТТН, а замовлення ще не отримано Новою поштою (не надіслано клієнту).

  • - Зміна статусу відправлення у будній день відбувається з 17-00 до 19-00. Якщо в цей проміжок часу все ще замовлення знаходиться у статусі «Відправник ще не передав товар для відправки», тоді могли виникнути проблеми, як з відправкою зі складу, так і з прийомом посилки на Новій пошті. Всі відправки щодня проходять моніторинг нашими фахівцями і в будь-якому з цих випадків наші менеджери з'ясують, де стався збій, і в найкоротші терміни усунуть проблему.