Про Braun
Свій початок німецька компанія Braun бере в 1921 році. Її засновником став Max Braun. Маючи освіту інженера Braun створює у Франкфурті цех по виробництву радіодеталей.
У 1929-ому році компанія запускає своє виробництво цілісних радіоприймачів. Вони були приречені на успіх, оскільки використовувався для виготовлення лише високоміцний пластик. Також варто відзначити, що компанія Braun була одна з перших на ринку Німеччини хто почав використовувати в радіоприладах вбудовану акустичну систему.
У 1930-ому році компанія Braun увійшла до сімки лідерів по виробництву радіо.
У 1932-ому році Max Braun розширює своє виробництво, презентуючи новий продукт, радіо поєднане з програвачем(радіола). У цьому ж році компанія відкриває свої представництва в Голландії, Франції, Швейцарії, Іспанії і Тунісі.
У 1935-ому році з'являється бренд і логотип Braun із збільшеною буквою А, схожу по своїй формі на радіолампу.
У 1937-ому році в Парижі проходила всесвітня виставка, де Max Braun був удостоєний винагороди «за особливі заслуги у фотографії».
У 1938-ому році в компанії вже працювало більше 1000 чоловік.
У 1941-ому році Max Braun розробляє концепцію електробритви. Даний напрям стає пріоритетом для компанії.
В кінці 40-х в створенні першої електричної бритви спостерігався значний прогрес, і до проекту підключається один з синів Max Braun – Arthur Braun.
У 1951-ому році Max Braun запускає в серійне виробництво свою першу бритву Braun S 50, яка відразу знайшла свого споживача і стала для Брауна черговим успіхом. У цьому ж році компанія Braun розробляє лінійку дрібної побутової техніки для кухні.
На превеликий жаль в 1951-ому році (у віці 61 рік) йде з життя великий інженер і винахідник Max Braun. Керівниками компанії стають його сини Arthur і Ervin Braun.
Для братів Braun дуже важливим було благополуччя службовців.  В рамках своєї компанії вони одні з перших реалізували соціальну програму здоров'я і життя. Брати були переконані що, випускаючи свою продукцію проявляють турботу до клієнтів, тоді потрібно і враховувати потреби своїх робітників. Arthur і Ervin організували перше вегетаріанське кафе, а також відкрили центр здоров'я для своїх співробітників. У центрі працювали професійні доктори, медсестри і фізіотерапевти, пропонуючи повний діапазон медичних послуг. Через 20 років дана програма стане обов'язковою в німецькій промисловості.
У 50-х роках компанія Braun починає працювати над концепцією фототехніки, і вже в 1958-ом року випускає перший фотоспалах EF 1 розраховану на широку аудиторію.
У 1954-ому році брати Braun запрошують до співпраці відомого кінопродюсера – Fritz Eichler, для розробки нового дизайну. Концепція полягала в тому, що продукт має бути простий, зручний і практичний. Fritz Eichler стає відповідальним за весь дизайн компанії Braun, і в 1955 році з новою стратегією на виставці в Дюсельдорфі має великий успіх.
У 1956-ому році компанія Braun відкриває власний відділ дизайну. У цьому ж році Braun отримує Гран-прі на виставці в Мілані.
1956-1957 роках Braun випускає декілька телевізорів з вбудованим радіо - Braun HFK і Braun HFS.
У 1958-ому році Музей Сучасного мистецтва бере в свою колекцію декілька виробів компанії Braun, які були створені із застосуванням нової концепції «функціонального» дизайну. Пізніше вироби Braun стають популярні у колекціонерів.
1 січня 1962 року Braun стає акціонерним товариством.
У 1962-ом року була створена нова бритва Sixtant SM 32 з передовими технологіями, що відповідає принципам функціонального дизайну. Вона відразу б'є всі рекорди по рівню продажів.
У 1963-ому році на виставці в Берліні радіоприймач Braun T 1000 був визнаний кращою моделлю, встановивши нові стандарти в дизайні і технічних характеристиках. Також цього року компанія представила електричну зубну щітку Mayadent.
У 1964-ому році проходить виставка продукції Braun в Музеї Сучасних мистецтв, в Нью-Йорку.
У цьому ж році компанією був створений перший професійний фен Braun HLD 2/20/21, який був розрахований для салонів.
19-го грудня 1967 року компанія Braun стає підрозділом Gillette Company. Американська компанія скуповує 100% звичайних і більшість привілейованих акцій. Gillette підтримував філософію продукції Braun. Правильний підхід до процесів компанії і вливання додаткових інвестицій дозволило Braun зайняти лідируючі позиції на світовому ринку і утримувати їх.
У 1971-ому році компанія Braun випускає свій перший будильник Phase 1.
У 1975-ому році створений перший кишеньковий калькулятор ET 11, і касетний магнітофон TGC 450.
У 1977-ому році компанія створює електронний наручний годинник Braun DW 20.
У 1985-ому році Braun створюється перший CD плеєр CD 3.
У 1988-ому році випускається відеомагнітофон VC 4.
У 1989-ому році компанія Braun презентувала свій перший жіночий епілятор Braun Silk-epil EE 1.
Це лише невелика частина історії компанії Braun. За кадром завжди залишаються безсонні ночі, гіркота невдач і втрат. Ми бачимо, що впродовж довгих років компанія завжди залишалася віддана своїй мрії, своїм ідеалам і принципам.
Max Braun був великою людиною, яка заклала зернятко в компанію Braun і зуміла виховати прекрасних синів. Його діти Arthur і Ervin Braun продовжили справу батька і були віддані йому до кінця. Кожен з них вклав в компанію Braun частинку своєї душі, подарувавши світу воістину великі винаходи.
Купуючи продукцію торгівельної марки Braun, ви стаєте частинкою історії. Ця історія про людей, які щиро любили свою справу, і вірили, що все повинно бути: «простим», «зручним» і «практичним».